Het waarom van (social) media monitoring staat bij veel health-organisaties niet langer ter discussie. In samenwerking met OBI4wan helpt Axon daarom verschillende soorten inzichten in het openbare sociale domein te genereren. Van toegang tot de Brand Monitor voor reputatiemanagement en crisismonitoring tot aan op-maat research rapporten over ziektebeelden en specifieke onderwerpen.
‟De OBI Brand Monitor maakt social media monitoring en reputatiemanagement efficiënt én krachtig!”

Brand Monitor
Meet relevante inzichten over uw organisatie’s reputatie, branche en stakeholders via online data en social media. De OBI Brand Monitor maakt social media monitoring en reputatiemanagement efficiënt én krachtig!
Om te weten hoe de reputatie van uw organisatie zich ontwikkelt heeft u structureel behoefte aan inzichten, zoals de zichtbaarheid op bepaalde thema’s, ontwikkeling van sentiment, volume en het bereik. De rapportage module binnen de OBI Brand Monitor maakt het gemakkelijk om deze inzichten periodiek voor uw organisatie naar voren te halen en uw organisatie te benchmarken ten opzichte van de concurrentie. Deze actiegerichte inzichten dragen bij aan de koers van communicatiestrategieën en de reputatie van uw merk of organisatie.
- Realtime inzicht in merkreputatie, trends, concurrenten, influencers en stakeholders
- Digitale rapportages, ook als realtime dashboard in te zetten
- Met stakeholder lijsten influencers en stakeholders identificeren
Mogelijkheden van Narrowcasting, een live impressie
Waarom zijn social media insights belangrijk?
Op het web wordt veel gesproken en gedeeld over gezondheid, en specifiek over ziektebeelden, medicatie, hulpmiddelen en beleid. In de korte video (5 minuten) inspireren we je graag over mogelijkheden en toepassingen, specifiek voor de Health en Life Science markt.
Er zijn verschillende abonnementsvormen beschikbaar.
Meer weten? Neem dan contact op met onze experts via 033-4502600.
‟Via data intelligence en vanuit relevante markt expertise helpen we je aan uiteenlopende analyses op maat.”
Insights Report
Wat zijn de trending topics online en op social media rondom een bepaald ziektebeeld? Welke medicijnen, farmaceuten en ziekenhuizen worden het meest besproken in combinatie met dat ziektebeeld en wat is de teneur?
In welke mediabronnen komen market access gerelateerde onderwerpen aan bod en in welke context? En welke stakeholders laten zich uit over bijvoorbeeld de vergoeding van geneesmiddelen en wie hebben de meeste impact?
Zomaar een aantal voor de hand liggende vragen waarop met een Insights Report gericht antwoorden gegeven worden. Via data intelligence en vanuit relevante marktexpertise helpen we u aan uiteenlopende analyses op maat, social analytics en actiegerichte strategische inzichten.
Dit levert u bijvoorbeeld:
- Signalering van latente behoeften
- Inzicht in volume van discussies
- Welke onderwerpen en thema’s er spelen
- Welke sentimenten er leven
- Wie er invloedrijk zijn (beleidsmakers, patiënten, specialisten, journalisten, stakeholders)
- En inzicht waar discussies zich afspelen
Er zijn verschillende abonnementsvormen beschikbaar.
Meer weten? Neem dan contact op met onze experts via 033-4502600.